M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

OFE Ego rozpoczął multimedialną kampanię

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 1999, 00:00

25 sierpnia rozpoczęła się w telewizji emisja nowego spotu, powierzonej agencji Leo Burnett, kampanii reklamowej Otwartego Funduszu Emerytalnego Ego. Kilka...

25 sierpnia rozpoczęła się w telewizji emisja nowego spotu, powierzonej agencji Leo Burnett, kampanii reklamowej Otwartego Funduszu Emerytalnego Ego. Kilka dni wcześniej pojawiły się reklamy w prasie, na billboardach i w radiu. Fundusz całkowicie zmienił charakter przekazu. Poprzednia kampania z odważnymi spotami (z narciarzem, żeglarzem i Arabem) w telewizji, odwołującymi się do emocji, spełniła już - zdaniem przedstawicieli funduszu - swoją rolę. Wypromowano nową markę, osiągając 41-proc. znajomość (wg GfK Polonia) i 80-proc. znajomość reklam. W obecnej kampanii przekaz opiera się na racjonalnych, wymiernych elementach, przede wszystkim podaje informacje o zarabianiu pieniędzy dla członków funduszu. Reklamy kierowane są do miejskiej, lepiej wykształconej populacji. Kampania potrwa do końca września, do czasu, gdy decyzję o wyborze funduszu muszą podjąć osoby do 30. roku życia. Później może być zmodyfikowana i dostosowana do starszej grupy odbiorców. (JS)