Kraj

Grupa Multimedia Polska zwiększa zasięg i poszerza ofertę

Operator telewizji kablowej i dostawca internetu Grupa Multimedia Polska z Gdyni od 1 maja br. zwiększa swój zasięg, a tym...

Operator telewizji kablowej i dostawca internetu Grupa Multimedia Polska z Gdyni od 1 maja br. zwiększa swój zasięg, a tym samym o 35 tys. liczbę abonentów i o 2,5 tys. internautów. Dostęp do usług firmy zyskają mieszkańcy Gorzowa Wielkopolskiego, Szczecina, Barlinka, Dębna, Stargardu Szczecińskiego i Lublina. “W tym roku mamy też zamiar pozyskać sieci telewizji kablowej od Telekomunikacji Polskiej SA” – mówi Andrzej Strehlau, dyrektor operacyjny firmy Grupa Multimedia Poland. Dodaje, że firmie zależy przede wszystkim na dokupieniu sieci w tych miastach, w których Grupa Multimedia obecna jest od lat. “Skupiamy się na konsolidacji. W pierwszej kolejności chcemy wypełnić rynek w tych ośrodkach miejskich, w których już jesteśmy obecni” – mówi Strehlau. Kierownictwo Grupy Multimedia zapowiada też, że od 1 maja br. znacznie urozmaicona zostanie oferta programowa tej telewizji kablowej. 70 proc. stanowić będą programy polskojęzyczne (około 40 pozycji). W ofercie operatora pojawią się też nowe kanały: Hallmark, Reality TV, Club, Europa Europa, BBC Prime, Extreme Sports, Polsat Sport i TV Pilot. Pod względem liczby abonentów Grupa Multimedia Polska jest drugim po UPC Telewizja Kablowa operatorem telewizji kablowej w Polsce. Według danych Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Komunikacji Kablowej ma 415 tys. abonentów. (PM)