Kraj

Scholz & Friends przygotował kampanię reklamową marki Top Secret

Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię reklamową dla marki odzieżowej Top Secret, należącej do firmy Redan SA. Działania...

Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię reklamową dla marki odzieżowej Top Secret, należącej do firmy Redan SA. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy, a ich celem jest długofalowe budowanie marki Top Secret jako odzieży bezpretensjonalnej i wygodnej, wsparcie sprzedaży kolekcji wiosennej oraz zwiększenie spontanicznej i wspomaganej znajomości marki. Za budżet mediowy odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa. W kampanii wykorzystywana jest telewizja (TVP, Polsat, TVN, MTV, TVN Siedem i TV4) oraz magazyny (“Bravo”, “Filipinka”, “Cosmopolitan”, “CKM” i “Playboy”). Telewizyjny spot reklamowy powstał w studiu produkcyjnym Opus Film (reżyseria: Tomasz Nalewajek, operator: Witold Płóciennik, fotograf: Irek Kielczyk, muzyka Reni Jusis i DJ Sound). Reklama telewizyjna ma dwie wersje, jedną dopuszczoną do emisji przed godziną 23, a drugą po tej godzinie. Redan SA, obok marki Top Secret, posiada również marki Happy Kids (ubrania dla dzieci) i Top Promotion (odzież promocyjna). W przetargu na obsługę budżetu reklamowego marki Top Secret, oprócz Scholz & Friends Warszawa, wzięły udział agencje reklamowe Corporate Profiles DDB i McCann-Erickson Polska. W grudniu ub.r. przetarg został rozstrzygnięty. Wcześniej obsługą reklamową budżetu Redan SA zajmowała się agencja reklamowa Diskau. Jej autorstwa była pierwsza kampania reklamowa marki Top Secret, która toczyła się wiosną 2002 r. w telewizji. W spotach reklamowych wystąpił wtedy popularny polski aktor Paweł Deląg. (JP)