Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię reklamową dla marki odzieżowej Top Secret, należącej do firmy Redan SA. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy, a ich celem jest długofalowe budowanie marki Top Secret jako odzieży bezpretensjonalnej i wygodnej, wsparcie sprzedaży kolekcji wiosennej oraz zwiększenie spontanicznej i wspomaganej znajomości marki. Za budżet mediowy odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa. W kampanii wykorzystywana jest telewizja (TVP, Polsat, TVN, MTV, TVN Siedem i TV4) oraz magazyny (“Bravo”, “Filipinka”, “Cosmopolitan”, “CKM” i “Playboy”). Telewizyjny spot reklamowy powstał w studiu produkcyjnym Opus Film (reżyseria: Tomasz Nalewajek, operator: Witold Płóciennik, fotograf: Irek Kielczyk, muzyka Reni Jusis i DJ Sound). Reklama telewizyjna ma dwie wersje, jedną dopuszczoną do emisji przed godziną 23, a drugą po tej godzinie. Redan SA, obok marki Top Secret, posiada również marki Happy Kids (ubrania dla dzieci) i Top Promotion (odzież promocyjna). W przetargu na obsługę budżetu reklamowego marki Top Secret, oprócz Scholz & Friends Warszawa, wzięły udział agencje reklamowe Corporate Profiles DDB i McCann-Erickson Polska. W grudniu ub.r. przetarg został rozstrzygnięty. Wcześniej obsługą reklamową budżetu Redan SA zajmowała się agencja reklamowa Diskau. Jej autorstwa była pierwsza kampania reklamowa marki Top Secret, która toczyła się wiosną 2002 r. w telewizji. W spotach reklamowych wystąpił wtedy popularny polski aktor Paweł Deląg. (JP)
Kraj
TVN Discovery
Biuro Reklamy TVP
Polsat Sport
TV4
Playboy
Polsat
Cosmopolitan
CKM
Filipinka
Initiative Media Warszawa
MTV
Top Secret
Scholz & Friends Warszawa
Opus Film
Corporate Profiles DDB
McCann-Erickson Polska
Deląg Paweł
Bravo
TVN Siedem
Redan SA
Diskau
Happy Kids
Top Promotion
Nalewajek Tomasz
Kielczyk Irek
Płóciennik Witold