Kraj

Commercial Union promuje nowe produkty ubezpieczeniowe

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, wprowadza na rynek dwa nowe produkty. Są to: "Na zdrowie" - umowa...

Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, wprowadza na rynek dwa nowe produkty. Są to: “Na zdrowie” – umowa dodatkowa świadczenia usług szpitalnych i “Na wypadek” – umowa dodatkowa ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków. Oferta przeznaczona jest dla dotychczasowych klientów CU Życie chcących poszerzyć swoje indywidualne ubezpieczenia na życie o dodatkowe opcje chroniące przed skutkami nieszczęśliwych wypadków lub zabezpieczające przed kosztami związanymi z leczeniem szpitalnym.

Premierze rynkowej towarzyszy akcja promocyjna. W jej ramach prowadzona jest kampania prasowa, ktora ma potrwać kilka miesiecy i obejmie m.in. “Gazetę Wyborczą”, “Rzeczpospolitą”, “Politykę”, “Newsweek”, “Gazetę Prawną”, “Puls Biznesu”, “Prawo Przedsięborcy”, “Galę”, “Claudię”, “Home & Market”. Oprócz tego CU Życie przeprowadzi mailing do wszystkich swoich klientów. Jak zapowiada Zbigniew Andrzejewski, wiceprezes CU Życie, mailing prowadzony będzie falami, tak by agenci firmy mieli czas na docieranie do kolejnych grup klientów na bieżąco informowanych o nowych produktach. Jego zdaniem docelowo z nowych produktów powinnno skorzystać ok. 25 proc. klientów ubezpieczonych w CU Życie. Zdaniem przedstawicieli CU Życie w tym momencie najważniejsze jest edukowanie klientów i wyjaśnianie im cech nowych produktów – dlatego ważną rolę w akcji promocyjnej odgrywają materiały drukowane, m.in. tzw. przewodniki wyjaśniające krok po kroku, jak można skorzystać z nowych produktów. Budżet działań promocyjnych nie został ujawniony. Za przygotowanie przewodników i innych materiałów informacyjnych odpowiedzialna jest agencja reklamowa Kofeina Studio, natomiast kampanię prasową i mailing przygotowała Leo Burnett.

Podobny do “Na zdrowie” produkt wprowadziło już w styczniu br. na rynek towarzystwo ING Nationale-Nederlanden (pod nazwą “Zdrowie Lwa”), które w przeciwieństwie do CU Życie chciałoby dotrzeć z tym produktem nie tylko do swoich dotychczasowych klientów , ale również do całkiem nowych. Kampania promująca “Zdrowie Lwa” odbywała się w styczniu i lutym br., przygotowała ją agencja Saatchi & Saatchi, zakupem mediów zajmował się dom mediowy PanMedia Western. Na kampanię składał się mailing do kilkuset tysięcy klientów grupy ING, plakaty w przychodniach i aptekach, a także kampania w prasie ekonomicznej, ubezpieczeniowej, zdrowotnej i kobiecej oraz w tygodnikach opinii (wśród wykorzystywanych tytułów znalazły się m.in.: “Twój Styl”, “Wprost”, “Polityka”, “Twoje Zdrowie”). (MG)