Kraj

Alima-Gerber SA wspiera reklamą marki Bobo Frut, Gerber i Isostar

Alima-Gerber SA rozpoczęła działania reklamowe na rzecz marek wyrobów przeznaczonych dla niemowląt i małych dzieci (Bobo Frut i Gerber) oraz...

Alima-Gerber SA rozpoczęła działania reklamowe na rzecz marek wyrobów przeznaczonych dla niemowląt i małych dzieci (Bobo Frut i Gerber) oraz napoju energetycznego Isostar. Za markę Bobo Frut odpowiada Konsorcjum Marketingowe QST, które przygotowało kampanię reklamową w telewizji i prasie – rozpocznie się ona 18 kwietnia br. Jednocześnie Alima-Gerber zamierza rozpocząć kampanię reklamową napoju Isostar. Spot reklamowy pojawi się w kinach. Firma wykorzysta adaptowany film reklamowy, który w ub.r. przygotowała agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. “Rozpisany w grudniu ub.r. przetarg na produkcję nowego spotu marki Isostar został decyzją zarządu firmy unieważniony” – mówi Katarzyna Warzecha, dyr. marketingu Alimy-Gerber SA. Brało w nim udział sześć agencji reklamowych. Przyczyn podjęcia tej decyzji oraz nazw agencji biorących udział w przetargu Warzecha nie ujawnia. Twierdzi jedynie, że w ramach konkretnych projektów zostanie z nimi podjęta współpraca. Obecnie Alima-Gerber SA prowadzi też jedną kampanię reklamową dla marki Gerber. Za przygotowanie spotu telewizyjnego odpowiada agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa, a za reklamę prasową Konsorcjum Marketingowe QST. Warzecha odmawia podania informacji na temat szczegółów podjętych działań reklamowych. (JP)