Kraj

Mediaedge:cia pracuje dla Energisu po wygranym przetargu

Firma Energis Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, której celem jest wzrost rozpoznawalności marki Energis oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Kreację...

Firma Energis Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, której celem jest wzrost rozpoznawalności marki Energis oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Kreację kampanii (3 layouty prasowe) opracowała agencja reklamowa Your Design, którą firma Energis wybrała jeszcze w ubiegłym roku. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia, który zdobył budżet tego klienta w przetargu zakończonym w marcu br. Oprócz domu mediowego Mediaedge:cia klient rozmawiał między innymi z domem mediowym Starcom. Wysokość budżetu reklamowego Energisu nie została ujawniona. Kampania przebiega w prasie branżowej i biznesowej, na nośnikach reklamy zewnętrznej (backlighty należące do firmy AMS, w 7 głównych miastach Polski). Elementem wsparcia reklamowego jest również zapowiedź sponsorska Wiadomości Ekonomicznych w radiowej Trójce (PR3). Kampania potrwa do końca maja br. Głównymi konkurentami firmy Energis Polska są firmy telekomunikacyjne: Telekomunikacja Polska, Netia, NOM, Tele2. (PR)