Kraj

Neil Selby został partnerem w agencji reklamowej Legend Group

Właściciele agencji reklamowej Legend Group zdecydowali się zaprosić do partnerstwa Neila Selby'ego, byłego dyrektora generalnego zlikwidowanej w ub.r. agencji D'Arcy...

Właściciele agencji reklamowej Legend Group zdecydowali się zaprosić do partnerstwa Neila Selby’ego, byłego dyrektora generalnego zlikwidowanej w ub.r. agencji D’Arcy (przekształconej potem w agencję reklamową G7). Legend Group, której głównym klientem jest firma Nestle i jej brand Winiary, pracuje obecnie nad nowym pozycjonowaniem spółki. “Chcemy, aby swoim doświadczeniem i pomysłami wspomógł zarząd spółki w osiągnięciu zamierzonych celów. Nasze podobne wizje co do rozwoju komunikacji marketingowej w Polsce, pomysły na nowe przedsięwzięcia, a przede wszystkim wspólne możliwości zaowocowały decyzją o współpracy” – mówi Katarzyna Zaremba, managing director Legend Group. Szczegóły planowanych zmian w agencji nie zostały ujawnione. Sprzedaż operacyjna Legend Group w 2002 r. zamknęła się w kwocie 5,8 mln zł (źródło: Legend Group). (JP)