Kraj

Nutricia Polska zaplanowała promocję produktów BoboVita

Nutricia Polska postanowiła wykorzystać zbliżający się Dzień Dziecka w promocji produktów BoboVita, która rozpocznie się 5 maja br. i zostanie...

Nutricia Polska postanowiła wykorzystać zbliżający się Dzień Dziecka w promocji produktów BoboVita, która rozpocznie się 5 maja br. i zostanie przeprowadzona w wybranych sklepach. O promocji przygotowanej pod hasłem “BoboVita ma prezentów tysiące na Dzień Dziecka przez dwa miesiące” będą informować plakaty i reklamowe zawieszki umieszczone w sklepach. Konsumenci kupujący obiady, desery, soki, kaszki lub herbatki BoboVita w wybranych sklepach objętych promocją otrzymają prezenty promocyjne od ich producenta (np. kubek, łyżeczkę, koszulkę, skarpetki czy podkładkę śniadaniową albo gratisowy obiad lub deser). W ramach prowadzonej kampanii reklamowej informacje na temat promocji pojawią się w radiu, pismach kierowanych do rodziców i w prasie kobiecej. Działania medialne zostaną wsparte również poprzez stronę internetową firmy www.nutricia.com.pl. Akcja potrwa do 4 lipca 2003. (AMS)