Koncern farmaceutyczny Pfizer zaprosił pięć agencji reklamowych do przetargu na obsługę budżetów marketingu bezpośredniego leków na receptę marek Zyrtec, Zoloft i Bextra. Koncern nie podaje nazw agencji. Zostały one wybrane spośród 15 współpracujących z koncernem agencji (m.in. należąca do grupy Omnicom Cline Davis & Mann, należące do sieci TBWA agencje Chiat/Day i Lyons Lavey Nickel & Swift, należąca do grupy Interpublic agencja Gotham i należąca do Grey Global Group agencja Grey Healthcare Group). Budżety tych leków są wystawione na przetarg, ponieważ Pfizer na początku br. zrezygnował ze współpracy z należacą do grupy Interpublic agencją reklamową Deutsch obsługującą działania marketingu bezpośredniego tych specyfików. W 2002 r. koncern wydał na reklamę leku Bextra niecały milion dolarów, a na reklamę leków Zyrtec i Zooloft 120 mln dol. (źródło: Taylor Nelson Sofres CMR). (“Advertising Age”)