Zagranica

Jaguar rozpoczyna realizację kampanii wizerunkowej

Jaguar North America startuje z pierwszą od dwóch lat kampanią wizerunkową, która będzie się toczyć w stacjach telewizyjnych. Kreację reklam...

Jaguar North America startuje z pierwszą od dwóch lat kampanią wizerunkową, która będzie się toczyć w stacjach telewizyjnych. Kreację reklam przygotowała agencja Young & Rubicam. Hasło kampanii brzmi “Born to perform”. Oprawą muzyczną 60-sekundowego spotu jest utwór “Love of Strings” Moby’ego. Wcześniej w kampaniach reklamowych Jaguara była wykorzystywana muzyka Stinga i zespołu The Clash. Kampania prasowa rozpoczyna się w tym tygodniu. Wsparcie reklamowe jest związane z wprowadzeniem na rynek modelu XJ sedan. Samochód jest przedstawiany jako silny, bezpieczny i nowoczesny. W ubiegłym roku Jaguar wydał na reklamę w mediach 79 mln dol. (źródło: Taylor Nelson Sofres CMR). Koncern spodziewa się, że sprzeda 10-30 tys. egzemplarzy samochodu w przyszłym roku. (“Advertising Age”)