Kraj

Sprzedaż pierwszego numeru "Glamour" wyniosła 400 tys. egzemplarzy

Jak informuje wydawnictwo Gruner + Jahr, pierwszy numer magazynu "Glamour" sprzedał się w liczbie ponad 400 tys. egzemplarzy. Dziś na...

Jak informuje wydawnictwo Gruner + Jahr, pierwszy numer magazynu “Glamour” sprzedał się w liczbie ponad 400 tys. egzemplarzy. Dziś na rynku pojawi się drugi numer miesięcznika ze znaną piosenkarką Kylie Minogue na okładce. Gwarantowany przez wydawcę klientom reklamowym poziom sprzedaży w wysokości 180 tys. egzemplarzy został tym samym ponaddwukrotnie przewyższony. W związku z sukcesem sprzedażowym magazynu nakład majowego numeru został utrzymany na poziomie 500 tys. egzemplarzy. Objętość drugiego wydania pisma będzie wynosić 236 stron przy cenie 3,9 zł. Jednocześnie wydawca kontynuuje silną kampanię reklamową miesięcznika. Drugi numer “Glamour” wsparty będzie kampanią promocyjną w telewizji (TVN, TVP, Polsat, MTV, Club, Canal Plus), na outdoorze (citylighty i nośniki wielkoformatowe), w radiu, internecie i prasie. Numer będzie też wsparty silną promocją w punktach sprzedaży – w Empikach, sieci Inmedio i HDS, Ruch, Kolporter i Tesco. Strategia i kreacja reklam zostały przygotowane we własnym zakresie, zaś za budżet mediowy odpowiada dom mediowy Starcom. “Glamour”, jak wszystkie inne tytuły Gruner + Jahr, począwszy od pierwszego numeru, został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, a jego nakład i sprzedaż będą kontrolowane. (JP)