Kraj

Kompania Piwowarska SA wybrała agencję do obsługi BTL marki Lech

Kompania Piwowarska SA rozstrzygnęła już przetarg na obsługę dwóch projektów marketingowych dotyczących marki piwa Lech, wynika z nieoficjalnych źródeł. Informacji...

Kompania Piwowarska SA rozstrzygnęła już przetarg na obsługę dwóch projektów marketingowych dotyczących marki piwa Lech, wynika z nieoficjalnych źródeł. Informacji tej nie skomentował Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej. Nie ujawniono nazwy agencji, która wygrała przetarg. Do zadań zwycięskiej agencji będzie należało opracowanie i przeprowadzenie dwóch projektów z zakresu BTL dla marki Lech związanych ze zbliżającym się sezonem letnim. Oba projekty dotyczą lepszego uwidocznienia marki Lech w gastronomii i organizacji akcji animacyjnych wokół tego brandu. Nieznane są jednak szczegóły zaplanowanych akcji ani jej budżet. (PR)