Kraj

Tequila/BTL Group realizuje kolejny etap kampanii kart Visa

Ruszyła druga część kampanii wizerunkowej kart płatniczych Visa. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku karty Visa jako najlepszego i najpowszechniejszego narzędzia...

Ruszyła druga część kampanii wizerunkowej kart płatniczych Visa. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku karty Visa jako najlepszego i najpowszechniejszego narzędzia płatniczego wśród użytkowników kart płatniczych. Jednocześnie trwać będzie ogólnopolska loteria promocyjna, a od 12 maja konkurs radiowy. Kreacja, podobnie jak podczas jesiennej kampanii, została zaadaptowana na polski rynek przez Tequila/BTL Group. Kampania “Visa – świat jest Twój” obejmuje karty Visa Classic i Visa Electron. Jej zadaniem jest budowanie wizerunku karty Visa jako uniwersalnego narzędzia do dokonywania wszelkich płatności, bez względu na to, w jakiej sytuacji się znajdujesz i gdziekolwiek jesteś, budowanie świadomości marki oraz produktu wśród obecnych oraz potencjalnych użytkowników kart płatniczych. Grupę docelową stanowią Polacy w wieku 20-50 lat o zarobkach średnich oraz wyższych od średniej krajowej. Komunikacja opiera się na pokazaniu karty Visa, dzięki której niecodzienne sytuacje lub miejsca, w których się znajdujemy, stają się zwyczajne i przyjazne. Z drugiej strony posiadanie Visy sprawia, że nawet prozaiczne sytuacje jak zakupy w supermarkecie mogą nabrać wyjątkowego charakteru. Kampania będzie jednocześnie prowadzona w krajach Europy Środkowej, południowoafrykańskich oraz Bliskiego Wschodu. Kreacja jest adaptacją materiałów kreatywnych rozwiniętych centralnie w Londynie. Jednocześnie od 15 kwietnia w 22 bankach w całej Polsce rozpocznie się loteria promocyjna pod hasłem “Visa zabiera cię na zakupy”. Obejmuje ona karty Visa Classic, Electron, Bussines, Silver, Gold, Platinum. Za każdym razem, gdy właściciel karty posłuży się nią, automatycznie zostanie zakwalifikowany do losowania nagród. Im częściej korzysta z karty Visa przy codziennych zakupach, tym większą ma szansę, by wygrać nagrodę główną – dużą gotówkę na fantastyczne zakupy – lub zdobyć nagrody dodatkowe. W ramach kampanii już od 12 maja w portalu www.interia.pl na specjalnej stronie dostępny będzie konkurs “Wirtualne zakupy”. Gra polegać będzie na dokonywaniu zakupów z wykorzystaniem w tym celu wirtualnej karty Visa. Gra składa się z pięciu tygodniowych edycji stanowiących odrębne zakupy. Nagrodami będą karty Visa z wkładem pieniężnym. Cała kampania przebiega przy dużym wsparciu technik ATL: pojawią się spoty telewizyjne 40- i 15-sekundowe w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, Discovery) oraz trzy różne spoty radiowe po 30 sekund. Zaangażowana zostanie również prasa ogólnopolska. Oprócz adaptacji materiałów kreatywnych (zrealizowanych przez agencję reklamową Saatchi & Saatchi z Londynu) Tequila/BTL Group przygotowała spoty radiowe, zaprojektowała kilka różnych ekranów do bankomatów oraz elementy na strony www. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. (JP)