Kraj

TNS OBOP zmienia logo korporacyjne

Taylor Nelson Sofres, jedna z największych na świecie firm informacji marketingowej, ogłosił, że wszystkie jego działania w 53 krajach połączy...

Taylor Nelson Sofres, jedna z największych na świecie firm informacji marketingowej, ogłosił, że wszystkie jego działania w 53 krajach połączy wspólna marka. W wyniku repozycjonowania wraz z czerwono-niebieskim logo na całym świecie zniknie nazwa Taylor Nelson Sofres i zastąpi ją skrót “TNS”. W większości krajów, w których działa firma, znikną także dotychczasowe, lokalne nazwy firm badawczych. Zmiana marki ma także ujednolicić wizerunek TNS na świecie (w tej chwili niektóre firmy w ramach grupy funkcjonują pod swymi starymi markami) oraz być odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania klientów. W dalszym ciągu utrzymany zostanie podział na sektory badawcze. Po zmianie marki sektory nie będą już jednak elementem logo TNS. Polska jest jednym z nielicznych państw – gdzie z uwagi na mocno zakorzenioną i bardzo dobrze znaną markę – w użyciu pozostanie nazwa dwuczłonowa, czyli TNS OBOP. “Ta zmiana to coś więcej niż jedynie zmiana loga i nazwy; operacja ta odzwierciedla nowy sposób myślenia o tym, co możemy zaoferować naszym klientom i jak będziemy z nimi pracować. Przedstawianie danych statystycznych już nie wystarcza, coraz częściej występujemy bowiem w roli konsultantów do spraw informacji rynkowej. Naszym zadaniem jest zrozumieć problem klienta i doradzić mu w jego rozwiązaniu. Chcemy im oferować pogłębione analizy i strategiczne doradztwo biznesowe. W ten sposób przekroczymy granice tradycyjnej definicji firmy badawczej, która kończy obsługę na dostarczaniu raportu z badań. Zgodnie z nowym sloganem TNS mamy stać się szóstym zmysłem w biznesie” – powiedział Andrzej Olszewski, prezes TNS OBOP. Przy tworzeniu nowego logo pracowała światowej sławy firma konsultingowa Wolff Olins. Ważnym elementem był dobór koloru, który z jednej strony będzie współgrał z nową strategią firmy, a z drugiej odróżni TNS od konkurencji.