Kraj

Rozpoczął się II Kongres Public Relations

Wczoraj rozpoczął się II Kongres Public Relations, którego organizatorami są: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz agencja RPR...

Wczoraj rozpoczął się II Kongres Public Relations, którego organizatorami są: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz agencja RPR Group przy współpracy Stowarzyszenia Szkoleniowców Administracji Publicznej w Warszawie. Ideą spotkania jest propagowanie teorii i praktyki public relations. Cykliczne spotkania mają służyć zarówno prezentacji dorobku naukowego, jak i wymianie doświadczeń, prezentacji praktycznych działań, strategii i kampanii przeprowadzonych w przedsiębiorstwach w ostatnim czasie. “Public relations jest w Polsce dziedziną bardzo młodą, ale dynamicznie się rozwijającą. Dlatego konieczna jest okresowa weryfikacja jej skuteczności, a także wspólna refleksja nad drogami jej dalszego rozwoju. Dzięki współpracy środowisk teoretyków i praktyków możliwe jest stworzenie takiego forum dyskusji, w którym uczestnictwo przyczyniać się będzie do polepszenia standardów komunikacji” – uważa dr Andrzej Stolarczyk, prezes RPR Group. W pierwszym dniu obrad odbyła się konferencja plenarna, podczas której zaprezentowano spektrum postrzegania działań PR jako części komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej przedsiębiorstw, organizacji, jednostek rządowych i pozarządowych. Praktycznym aspektom działań PR poświęcony będzie drugi dzień kongresu. Będą miały miejsce prezentacje wybranych kampanii PR przygotowanych i realizowanych przez polskie agencje, przykłady efektywnego zarządzania sytuacją kryzysową, zasady i możliwości monitoringu mediów. Ostatni dzień ma upłynąć pod hasłem sesji naukowych moderowanych przez praktyków polskiego PR – m.in.: dr. Andrzeja Stolarczyka, Marka Skałę – dyrektora Instytutu Szkoleń Megalit, Pawła Trochimiuka – prezesa zarządu agencji Partner of Promotion (poruszane zagadnienia to m.in.: media relations, public relations w przedsiębiorstwach oraz jednostkach administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjach non profit, public relations w systemie bankowym i ubezpieczeniowym).