Kraj

Optimedia Poland przejął dwie osoby z byłego MediaVest

Dom mediowy Optimedia Poland powiększył się w ostatnim czasie o pięciu nowych pracowników. Dwóch z nich trafiło do Optimedia Poland...

Dom mediowy Optimedia Poland powiększył się w ostatnim czasie o pięciu nowych pracowników. Dwóch z nich trafiło do Optimedia Poland ze zlikwidowanego domu mediowego MediaVest. Są to Joanna Jaroć (mediaplaner/buyer w MediaVest) i Tomasz Wróblewski (assistant media planer/buyer w MediaVest). Nabór pracowników do Optimedia Poland związany jest między innymi z wygraniem przez tę agencję budżetu mediowego firmy L’Oreal Polska w marcu br. Na czele zespołu pracującego dla L’Oreal stanął Rafał Bobrowski – planer group head, wcześniej pracujący w domu mediowym Optimum Media OMD. Dodatkowo w zespole planerskim do obsługi tego klienta znalazła się Anna Milewska – mediaplaner, pracująca od trzech lat w Optimedia Poland (wcześniej zajmowała się firmą Canal Plus) oraz Adrianna Stępniewska – mediaplaner, wcześniej pracująca między innymi w Optimum Media OMD. Joanna Jaroć zajmuje się w zespole L’Oreala zakupem telewizji (TV media buyer), a zakup prasy należy do Małgorzaty Adamowskiej – press media buyera, pracującej od kilku lat w Optimedia Poland. Tomasz Wróblewski, który przeszedł do Optimedia Poland z MediaVest, nie należy do teamu L’Oreala i pracuje na stanowisku assistant TV buyer. Nowym pracownikiem Optimedia Poland jest również Monika Olszewska – press media buyer, która pracowała wcześniej w firmie Europlakat na stanowisku senior account manager. (PR)