Kraj

Boehringer Ingelheim wspiera kampanią preparat dla kobiet

Firma farmaceutyczna Boehringer Ingelheim, producent m.in. Geriavit Pharmaton i Pharmaton, rozpoczęła kampanię Menofemu - leku stosowanego w dolegliwościach związanych z...

Firma farmaceutyczna Boehringer Ingelheim, producent m.in. Geriavit Pharmaton i Pharmaton, rozpoczęła kampanię Menofemu – leku stosowanego w dolegliwościach związanych z okresem menopauzy u kobiet. Kampania została przygotowana przez agencję Testardo-Bates. W stacjach: TVP, TVN, TVN Siedem emitowany jest 30-sekundowy spot. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Zenith Media. Celem kampanii jest wzmacnianie wizerunku i świadomości marki. Reklama pokazuje atrakcyjne, aktywne kobiety po 50. roku życia. Spot podkreśla, że dobrą kondycję można zachować niezależnie od wieku, ponieważ jest na rynku preparat, który zadba o to, by kobiety cieszyły się kobiecością bez ograniczeń.

Firma Boehringer Ingelheim produkuje preparat pochodzenia roślinnego o nazwie Menofem, który zawiera standaryzowany wyciąg z kłącza Cimicifuga racemosa. Stosuje się go przy dolegliwościach związanych z okresem menopauzy, takich jak uderzenia gorąca, nadmierne pocenie się, bezsenność, zmiany nastroju, osłabienie koncentracji i inne. Jest dostępny w aptekach bez recepty.

Boehringer Ingelheim współpracuje z agencją Testardo-Bates od maja 2002 roku. Do tej pory zrealizowane zostały kampanie dla brandu Pharmaton obejmujące wykorzystanie telewizji, prasy, materiałów POS i internetu. Ponadto agencja Testardo-Bates prowadziła adaptacje materiałów dla produktów Geriavit Pharmaton i Mucosolvan. (AMS)