Kraj

Testardo-Bates i Initiative Media opracowały kampanię Pop Basket Tour

Agencja reklamowa Testardo-Bates i dom mediowy Initiative Media Warszawa na zlecenie PTK Centertel, operatora telefonii komórkowej Idea, przygotowały kampanię reklamującą...

Agencja reklamowa Testardo-Bates i dom mediowy Initiative Media Warszawa na zlecenie PTK Centertel, operatora telefonii komórkowej Idea, przygotowały kampanię reklamującą turniej koszykówki ulicznej Pop Basket Tour organizowany przez Ideę Pop. Pop Basket Tour to cykl zawodów sportowych dla amatorów koszykówki ulicznej (młodzież w wieku 14-25 lat) odbywających się kolejno w 25 miastach, który rozpoczął się 25 kwietnia br. i potrwa do 22 czerwca br. Kampania reklamująca turniej będzie miała miejsce na nośnikach reklamy zewnętrznej (50 mobili), w Radiu RMF FM oraz w prasie (“Przegląd Sportowy” i “HIRO”) – te media zostały patronami medialnymi akcji. Dodatkowo wsparciem będzie reklama w radiostacjach lokalnych w tych miastach, gdzie będą odbywały się kolejne zawody, oraz działania BTL (plakaty, ulotki i naklejki). W każdym z miast podczas turniejów będzie dostępne “Laboratorium POP Komunikacji” – nowoczesny kontener wyposażony w interaktywne stanowiska multimedialne, gdzie reklamowane będą usługi Idei Pop. Zawodom koszykarskim będą towarzyszyć imprezy takie jak: pokazy jazdy na deskorolkach, rolkach i rowerach BMX oraz wspinaczki skałkowej. (MB)