Kraj

Tchibo Warszawa odświeża wizerunek marki kawy Gala

Z początkiejm maja br. ruszyła kampania telewizyjna promująca kawę Gala (marka należąca do Tchibo Warszawa) w nowych odświeżonych opakowaniach. Reklamy...

Z początkiejm maja br. ruszyła kampania telewizyjna promująca kawę Gala (marka należąca do Tchibo Warszawa) w nowych odświeżonych opakowaniach. Reklamy przygotowała agencja TBWAWarszawa, a przy produkcji spotu współpracowało Studio Oto. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative Media Warszawa. Kampania reklamowa potrwa przez sześć tygodni. Filmy reklamowe będą emitowane w TVP1 i TVP2, Polsacie i TVN. Reklamy komunikują o nowym designie paczki, a także o tym, że Gala sprzedawana jest w wysokiej jakości opakowaniach próżniowych. W segmencie ekonomicznym, do którego należy ten produkt, nie są one regułą. Wiele marek sprzedawanych jest w tzw. softpackach. Autorem nowego odświeżonego opakowania Gali jest niemieckie studio Concept Packaging Design. Główną grupą docelową kampanii i samego produktu są kobiety w wieku 20-40 lat, mieszkające w miejscowościach do100 tys. mieszkańców, o dochodach średnich i poniżej średniej. Udziały rynkowe marki Gala szacuje się na blisko 5 proc. (źródło: ACNielsen). Głównym konkurentem marki w segmencie ekonomicznym jest Prima należąca do portfolio koncernu Sara Lee. W 2002 r. Tchibo Warszawa zainwestowało w reklamę marki Gala 7,1 mln zł (dane: Expert Monitor). (TW)