Kraj

Mieszko wprowadza na rynek nowe produkty i planuje ich wsparcie

Mieszko SA wprowadza na rynek nową markę cukierków Yolobo i poszerza asortyment brandu Vitto. Karmeli Yolobo to marka kierowana do...

Mieszko SA wprowadza na rynek nową markę cukierków Yolobo i poszerza asortyment brandu Vitto. Karmeli Yolobo to marka kierowana do dzieci w wieku 4-12 lat (są to cukierki owocowe w dwóch wariantach: truskawkowo-bananowym i jabłkowo-wiśniowym). Marka Vitto jest już obecna na rynku (obejmuje dwie grupy produktów: karmelki Vitto witaminy i Vitto fresh), zostanie poszerzona o trzecią grupę: Vitto cream, która według założeń ma w przyszłości firmować cały brand Vitto. Według Marka Kmiecika, dyrektora marketingu Mieszko SA, w drugiej połowie br. planowana jest intensywna kampania reklamowa marki Vitto, nie wiadomo jeszcze, jaka agencja i dom mediowy ją przygotują. Obecnie obsługą reklamową marki Vitto zajmuje się agencja Focus Advertising. Według Marka Kmiecika wprowadzenie na rynek marki Yolobo będzie wsparte dzialaniami BTL-owymi (degustacje i animacje sprzedaży w hipermarketach), które producent przygotował i przeprowadzi we własnym zakresie, natomiast projekt opakowań cukierków Yolobo i materiałów POS wykonało studio graficzne Linea z Gliwic. Obecnie Mieszko prowadzi intensywną kampanię telewizyjną i prasową cukierków Zozole, która potrwa do czerwca br. – przygotowała ją agencja PND Futura i dom mediowy MediaCom Warszawa. (MB)