Kraj

Herbapol godny zaufania

Herbapol Lublin SA zdobył pierwszą lokatę w kategorii Preparaty Ziołowe w polskiej edycji największego w Europie sondażu konsumenckiego Reader's Digest...

Herbapol Lublin SA zdobył pierwszą lokatę w kategorii Preparaty Ziołowe w polskiej edycji największego w Europie sondażu konsumenckiego Reader’s Digest Trusted Brand 2003. Podczas badania aż 46 proc. respondentów uznało preparaty ziołowe sygnowane logo Herbapol – Esencja Natury za markę najbardziej godną zaufania. Ten wynik potwierdza, że Herbapol to lider rynku naturalnych produktów pochodzenia ziołowego, a jego szeroka oferta spełnia oczekiwania konsumentów. Badani oceniali marki według takich kryteriów jak jakość, wartość, wizerunek, zrozumienie potrzeb konsumenta oraz pragnienie zakupu. Markę Herbapol wybierały osoby określające się jako uczciwe (68 proc.) i rodzinne (59 proc.). Jednocześnie za najbardziej godną zaufania instytucję uznawały Unię Europejską i prasę. “Zaufanie do marki często determinuje sukces rynkowy produktu. Dlatego jesteśmy dumni, że markę Herbapol prawie połowa badanych uznała za najbardziej godną zaufania. Wykorzystując siłę i atrybuty naszej marki, takie jak naturalność, zdrowie, wysoka jakość, staramy się doskonalić naszą ofertę. Inwestujemy, by wartość naszej marki wzrastała” – powiedział Robert Neymann, wiceprezes zarządu Herbapolu Lublin.