Zagranica

Crispin, Porter & Bogusky wygrał budżet Virgin Atlantic Airways

Agencja reklamowa Crispin, Porter & Bogusky wygrała oceniany na 15 mln dol. budżet reklamowy koncernu Virgin Atlantic Airways należącego do...

Agencja reklamowa Crispin, Porter & Bogusky wygrała oceniany na 15 mln dol. budżet reklamowy koncernu Virgin Atlantic Airways należącego do Virgin Group. W przetargu brały także udział: należące do Omnicom Group agencje Merkley Newman Harty i TBWA/Chiat/Day, należące do Interpublic Group of Cos. agencje Martin Agency i Mullen oraz należąca do WPP Group agencja Berlin Cameron/Red Cell. Wstępnie liczba agencji biorących udział miała zostać zawężona do short-listy 2-3 agencji, spośród których zwycięzca miał zostać wybrany w czerwcu br. Niespodziewanie John Riordan, wiceprezes ds. marketingu na Amerykę Północną, zdecydował o wcześniejszym zakończeniu przetargu i wybraniu agencji Crispin, Porter & Bogusky. (“Advertising Age”)