M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kantar Group partnerem SMG/KRC

Serwis Dzienny | 3 września 1999, 00:00

Kantar Group objęła 47 proc. udziałów SMG/KRC Poland. Potwierdziły się więc nasze wcześniejsze informacje o postępach negocjacji SMG z potencjalnymi...

Kantar Group objęła 47 proc. udziałów SMG/KRC Poland. Potwierdziły się więc nasze wcześniejsze informacje o postępach negocjacji SMG z potencjalnymi partnerami. Inwestycja została przeprowadzona za pośrednictwem Kantar Media Research. Wczoraj transakcję zatwierdził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jej wartość nie została upubliczniona, gdyż SMG/KRC było firmą prywatną (udziały należały do 11 osób z grona kadr zarządzających instytutem). Sprzedaż udziałów nie objęła SMG/KRC Human Resources, firmy zajmującej się doradztwem personalnym, ani innych spółek zależnych. Częścią kontraktu są umowy licencyjne z sieciami badawczymi Kantar Group: BMRB i Millward Brown. Od października SMG ma wyłączność na reprezentowanie w Polsce tych dwu firm. "Instytut nie zmienia nazwy w wyniku transakcji" - mówi Krzysztof Kruszewski, prezes i dyrektor generalny SMG/KRC Poland. Zapowiedział też, że instytut niebawem wprowadzi na nasz rynek zaawansowane technologie pretestu reklam, badań kondycji marek i trackingu kampanii reklamowych. (PW)