M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Strategiczne decyzje wspólników Europlakatu

Serwis Dzienny | 3 września 1999, 00:00

Firma reklamy zewnętrznej Europlakat Polska, zajmująca trzecią pozycję w rankingach ilościowych (11,5 proc.) rynku nośników, nie będzie przejmować innych firm...

Firma reklamy zewnętrznej Europlakat Polska, zajmująca trzecią pozycję w rankingach ilościowych (11,5 proc.) rynku nośników, nie będzie przejmować innych firm tego medium. Taką decyzję podjęli wspólnicy spółki, którzy postawili na samodzielne rozwijanie sieci billboardów w Polsce (w tym roku ma przybyć ok. 2 tys. tablic). Menedżerowie Europlakatu uznali, że większość firm reklamy zewnętrznej, które chcą sprzedać swoje udziały, dysponuje sieciami nośników zbyt niskiej jakości. Polityka rozwoju firmy przewiduje także zacieśnienie współpracy z Grupą Outdoor. Do końca roku obie firmy chcą zaoferować klientom, konkurencyjną dla AMS SA, sieć nośników wolno stojących typu clp oraz rozpocząć inwestowanie w nowoczesne, elektroniczne konstrukcje reklamowe infoscreen w warszawskim metrze. (JP)