Kraj

Corporate Profiles DDB przygotowała adaptację kampanii Nissan X-Trail

Agencja reklamowa Corporate Profiles DDB przygotowała adaptację kampanii reklamowej modelu Nissan X-Trail dla koncernu Nissan Poland. Rozpocznie się ona na...

Agencja reklamowa Corporate Profiles DDB przygotowała adaptację kampanii reklamowej modelu Nissan X-Trail dla koncernu Nissan Poland. Rozpocznie się ona na początku czerwca br. “Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tego produktu” – mówi Jarosław Jędrzejewski, specjalista ds. reklamy i promocji w Nissan Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Grupą docelową kampanii są aktywne osoby uprawiające sport w wieku 25-45 lat, o wysokich zarobkach. Kampania rozpocznie się 2 czerwca br. i potrwa kilka tygodni. Będzie miała miejsce w stacji TVN oraz wybranych kanałach telewizji kablowej takich jak Discovery, National Geographic oraz TVN24. Budżet działań nie został ujawniony. Model X-Trail (samochód ten należy do segmentu rekreacyjnych aut terenowych) został wprowadzony na polski rynek w ubiegłym roku, ale będzie teraz po raz pierwszy reklamowany w mediach – w 2002 r. był promowany jedynie za pomocą prezentacji na imprezach. Planowana kampania X-Trail jest elementem szerszych działań promocyjnych związanych z samochodami Nissana z napędem 4×4. Obecnie trwają działania reklamowe w prasie dotyczące modelu Nissan Terrano Bluesilver oraz cykl imprez plenerowych, które prezentują możliwości terenowe wszystkich tego typu modeli: Terrano, X-Trail, Patrol GR i Pickup. (PU, MG)