Zagranica

Bartley odciąży Tarakajiana w agencji FCB w Nowym Jorku

W agencji reklamowej Foote Cone Belding (FCB) Worldwide z Nowego Jorku, należącej do grupy Interpublic, nastąpiła zmiana na kierowniczym stanowisku....

W agencji reklamowej Foote Cone Belding (FCB) Worldwide z Nowego Jorku, należącej do grupy Interpublic, nastąpiła zmiana na kierowniczym stanowisku. Gene Bartley, obecnie COO FCB Worldwide na Amerykę Północną, przejął dodatkowe obowiązki – członka rady nadzorczej i CEO biura agencji w Nowym Jorku. Ostatnio szefem FCB w Nowym Jorku był Jeff Tarakajian, który pomimo przekazania swych obowiązków Bartleyowi postanie prezesem agencji. Jak powiedział rzecznik prasowy agencji FCB w Nowym Jorku, zmiana na kierowniczym stanowisku wynikała z potrzeby zwrócenia większej uwagi na rozwój agencji. Jeff Tarakajian ma mieć teraz więcej czasu na zdobywanie nowego biznesu. Nowojorskie biuro agencji FCB obsługuje budżety reklamowe m.in. firm: Qwest Communications, Samsung, Kraft International, J.P. Morgan Chase oraz firm farmaceutycznych takich jak Merck & Co. (“Advertising Age”)