Kraj

Glaubicz Garwolińska Consultants nowym członkiem ZFPR

Glaubicz Garwolińska Consultants jest kolejną agencją, która dołączyła do Związku Firm Public Relations (ZFPR). Tym samym w Związku zrzeszone są...

Glaubicz Garwolińska Consultants jest kolejną agencją, która dołączyła do Związku Firm Public Relations (ZFPR). Tym samym w Związku zrzeszone są już 23 firmy. Glaubicz Garwolińska Consultants to agencja specjalizująca się w działaniach lobbingowych i zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, PR korporacyjnym i produktowym oraz we wprowadzaniu nowych produktów i firm na rynek. Obecnie zatrudnia 12 konsultantów posiadających bogate doświadczenie z zakresu szeroko rozumianej komunikacji. Od kilku lat konsekwentnie rozwijany jest również w firmie dział Business Consulting. Firma została założona w 1994 roku i jest jedną z pierwszych agencji public relations, jakie pojawiły się na polskim rynku. Jej założycielem i prezesem jest Anna Garwolińska, była dziennikarka telewizyjna, doradca ministra przekształceń własnościowych oraz członek wielu zarządów i rad nadzorczych. W maju br. Glaubicz Garwolińska Consultants została członkiem Worldcom Public Relations Group – największej światowej sieci zrzeszającej niezależne firmy z branży PR.

Wśród obecnych klientów agencji znajdują się m.in. takie firmy jak bank inwestycyjny HSBC, PKP SA, Iberia Motor Company czy Fedejerez. Wśród zrealizowanych przez agencję projektów była m.in. pierwsza edycja konkursu “Akcja Rekrutacja” przeprowadzona dla Coca-Cola Poland Services, zarządzanie sytuacją kryzysową w ZT “Kruszwica” SA i “Klinika silnika” dla Castrol Poland. Za społeczną akcję “Narkotyki – Olej to!” zrealizowaną przy współpracy z Ogilvy & Mather Glaubicz Garwolińska Consultants otrzymała nagrodę minister Barbary Labudy, a także wyróżnienie za najlepszy produkt public relations w konkursie “Feedback 2000”.

Związek Firm Public Relations (ZFPR) (https://www.zfpr.pl) powstał w styczniu 2001 r. jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce.