Kraj

Tchibo Warszawa promuje kawę Exclusive w mailingu dla VIP-ów

Tchibo Warszawa promuje kawę Exclusive w mailingu adresowanym do VIP-ów - prezesów i dyrektorów największych firm. Do adresatów wysłano kurierem...

Tchibo Warszawa promuje kawę Exclusive w mailingu adresowanym do VIP-ów – prezesów i dyrektorów największych firm. Do adresatów wysłano kurierem przesyłki, których opakowanie sugeruje, że pochodzą z Ameryki Południowej. Zestawy zawierają list na czerpanym papierze z pieczęcią lakową, paczkę Tchibo Exclusive w nowym opakowaniu, filiżankę firmy Rosenthal i książeczkę o historii i uprawie kawy. Mailing trafił do 900 osób w Polsce, a także 500 managerów w krajach bałtyckich. W przygotowaniu promocji firmie Tchibo Warszawa pomagała agencja Event PR. Celem mailingu jest kreowanie wizerunku kawy Exclusive i promocja nowego opakowania. Akcja stanowi wsparcie dla kampanii ATL. Udziały rynkowe wszystkich odmian kawy Tchibo w Polsce wynoszą około 16 proc. ilościowo (dane: ACNielsen). (TW)