Przetargi

NOM wybrał DougFaberFamily do obsługi kolejnego projektu

Firma telekomunikacyjna Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) wybrała agencję reklamową DougFaberFamily (DFF) do obsługi kolejnego projektu reklamowego. Decyzja w tej sprawie...

Firma telekomunikacyjna Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) wybrała agencję reklamową DougFaberFamily (DFF) do obsługi kolejnego projektu reklamowego. Decyzja w tej sprawie zapadła na razie na poziomie komisji przetargowej i teraz czeka na akceptację zarządu. Agencji ma zostać powierzona kreacja i produkcja telewizyjnych spotów reklamowych. DFF obsługiwał także wcześniejsze projekty reklamowe NOM od strony strategii i kreacji. Za budżet mediowy tak jak do tej pory będzie odpowiadał dom mediowy Starlink. Rzecznik prasowy Marcin Gruszka nie ujawnił szczegółów planowanych działań reklamowych ani wysokości przeznaczonego na nie budżetu. (JP)