Kraj

"Nie daj się wycisnąć" - nowa kampania reklamowa Link4

Pod hasłem "Nie daj się wycisnąć" ruszyła nowa kampania reklamowa Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki...

Pod hasłem “Nie daj się wycisnąć” ruszyła nowa kampania reklamowa Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki i nowoczesnych ubezpieczeń komunikacyjnych direct wśród kierowców samochodów osobowych, a także wzmocnienie wizerunku Link4 jako firmy godnej zaufania. Strategia komunikacyjna kampanii kładzie silny nacisk na główną korzyść, jaką dają ubezpieczenia direct w Link4 – niższą cenę; “Taniej nawet do 30 proc.”. “W nowej kampanii Link4 kontynuujemy strategię repozycjonowania rynku ubezpieczeniowego. Wskazujemy kierowcom alternatywę – nowoczesne, wygodne i tańsze ubezpieczenia komunikacyjne direct w Link4” – powiedziała Elżbieta Wójcik, dyrektor sprzedaży i marketingu Link4. Kampania Link4 wykorzystuje spoty telewizyjne emitowane w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TV4, TVN i TVN Siedem oraz radiowe w RMF FM. Kampania prasowa obejmuje “Gazetę Wyborczą”, “Super Express”, “Dziennik Sportowy”, “Tele Magazyn”, “Tele Tydzień”, “Tele Świat” oraz “To i Owo”. Ogólnopolska kampania outdoorowa zakłada wykorzystanie 180 tablic o rozmiarach 6×3 m. “Szeroko zakrojona kampania Link4 ma przede wszystkim na celu zainteresowanie kierowców ofertą ubezpieczeń direct. Podobnie jak w poprzedniej kampanii efekty obecnej będziemy mierzyli poprzez liczbę potencjalnych klientów, którzy zadzwonią do Link4 i zapoznają się z naszą ofertą” – powiedział Tadeusz Wójcicki, brand manager Link4. Kreację nowej kampanii Link4 opracowała agencja Market Point Holst & Company, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Za budżet PR Link4 odpowiada ComPress SA. Pierwszy etap kampanii, którego celem było wprowadzenie marki Link4 na rynek, zakończył się w drugiej połowie maja 2003 roku. Po czterech miesiącach obecności na rynku Link4 sprzedało około 16 tysięcy polis komunikacyjnych. Według badań przeprowadzonych przez niezależną agencję badawczą ARC Rynek i Opinia w tym okresie spontaniczna znajomość marki Link4 wyniosła 22 proc., natomiast wspomagana znajomość marki osiągnęła 48 proc.