Pod hasłem “Nie daj się wycisnąć” ruszyła nowa kampania reklamowa Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki i nowoczesnych ubezpieczeń komunikacyjnych direct wśród kierowców samochodów osobowych, a także wzmocnienie wizerunku Link4 jako firmy godnej zaufania. Strategia komunikacyjna kampanii kładzie silny nacisk na główną korzyść, jaką dają ubezpieczenia direct w Link4 – niższą cenę; “Taniej nawet do 30 proc.”. “W nowej kampanii Link4 kontynuujemy strategię repozycjonowania rynku ubezpieczeniowego. Wskazujemy kierowcom alternatywę – nowoczesne, wygodne i tańsze ubezpieczenia komunikacyjne direct w Link4” – powiedziała Elżbieta Wójcik, dyrektor sprzedaży i marketingu Link4. Kampania Link4 wykorzystuje spoty telewizyjne emitowane w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TV4, TVN i TVN Siedem oraz radiowe w RMF FM. Kampania prasowa obejmuje “Gazetę Wyborczą”, “Super Express”, “Dziennik Sportowy”, “Tele Magazyn”, “Tele Tydzień”, “Tele Świat” oraz “To i Owo”. Ogólnopolska kampania outdoorowa zakłada wykorzystanie 180 tablic o rozmiarach 6×3 m. “Szeroko zakrojona kampania Link4 ma przede wszystkim na celu zainteresowanie kierowców ofertą ubezpieczeń direct. Podobnie jak w poprzedniej kampanii efekty obecnej będziemy mierzyli poprzez liczbę potencjalnych klientów, którzy zadzwonią do Link4 i zapoznają się z naszą ofertą” – powiedział Tadeusz Wójcicki, brand manager Link4. Kreację nowej kampanii Link4 opracowała agencja Market Point Holst & Company, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Za budżet PR Link4 odpowiada ComPress SA. Pierwszy etap kampanii, którego celem było wprowadzenie marki Link4 na rynek, zakończył się w drugiej połowie maja 2003 roku. Po czterech miesiącach obecności na rynku Link4 sprzedało około 16 tysięcy polis komunikacyjnych. Według badań przeprowadzonych przez niezależną agencję badawczą ARC Rynek i Opinia w tym okresie spontaniczna znajomość marki Link4 wyniosła 22 proc., natomiast wspomagana znajomość marki osiągnęła 48 proc.