Kraj

Schulstad promuje tosty za pomocą SMS-ów

26 maja rozpoczęła się kampania promująca tosty Schulstad. Jej celem jest popularyzacja marki oraz wsparcie sprzedaży produktów. Akcja jest skierowana...

26 maja rozpoczęła się kampania promująca tosty Schulstad. Jej celem jest popularyzacja marki oraz wsparcie sprzedaży produktów. Akcja jest skierowana do konsumentów tostów marki Schulstad oraz marek konkurencyjnych. Na opakowaniach nadrukowano specjalne kody liczbowe. Za niektórymi z nich kryją się nagrody. Wszyscy, którzy odeślą SMS-em znaleziony kod, otrzymają informację zwrotną, czy ze znalezionym ciągiem cyfr związana jest wygrana. Organizatorzy ufundowali kilka tysięcy nagród: notesy magnetyczne na lodówkę oraz tostery. Główną nagrodą jest Ford Fusion. Akcja zakończy się 30 czerwca 2003 r. “Kampania dla Schulstad jest wspaniałym przykładem na to, że SMS jest wsparciem i jednocześnie uzupełnieniem dla kampanii promocyjnej. Jeśli przygotujemy efektywną akcję informującą o możliwości wygrania atrakcyjnych nagród rzeczowych, to SMS staje się doskonałym medium do komunikacji dwustronnej z osobami biorącymi udział w konkursie” – powiedział Piotr Długiewicz z firmy MobiJOY!, agencji marketingu mobilnego zaangażowanej w produkt.