Kraj

"Claudia" wydawnictwa G+J Polska poszerza swoją markę

"Claudia" wydawnictwa G+J Polska po raz kolejny poszerza markę. W sobotę 14 czerwca ukaże się dodatek tego miesięcznika "Poród". Jest...

“Claudia” wydawnictwa G+J Polska po raz kolejny poszerza markę. W sobotę 14 czerwca ukaże się dodatek tego miesięcznika “Poród”. Jest on kontynuacją ubiegłorocznego wydania specjalnego “Claudii” – “Ciąża”. Cechą charakteryzującą oba dodatki jest mały, kieszonkowy format. “Poród” będzie miał nakład 130 tys. egzemplarzy i objętość blisko 130 stron, z czego 18 stron reklamowych. Na rynku “Poród” ma być utrzymywany przez ok. 2 miesiące, niewykluczone jest powtórne wejście na rynek jesienią. “Poród” wspiera kampania w TVP, TVN, w Polsacie oraz w tytułach G+J Polska. Obecnie na rynku znajduje się także dodatek specjalny “Claudii” poświęcony uczesaniom. “Fryzury” mają 200-tysięczny nakład. (KP)