Przetargi

Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg na projekt dla Panasonica

Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg na przygotowanie jednego projektu reklamowego dla firmy Panasonic Polska. Wysokość budżetu nie została ujawniona. Jak...

Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg na przygotowanie jednego projektu reklamowego dla firmy Panasonic Polska. Wysokość budżetu nie została ujawniona. Jak powiedział Andrzej Słodki, PR manager w firmie Panasonic Polska, do przetargu zostały zaproszone trzy agencje. Oprócz agencji Gruppa66/Ogilvy, która obsługuje Panasonica sieciowo, i agencji zwycięskiej była to także agencja Image Art. Słodki nie zdradził, jakiego produktu będzie dotyczyła kampania i kiedy się ona rozpocznie. Zdradził jedynie, że działania reklamowe będą wykorzystywać telewizję. Niewykluczone, że planowaniem i zakupem mediów również zajmie się agencja DSK. Sieciowo budżet mediowy Panasonica obsługiwany jest przez dom mediowy MindShare Polska. (PR)