Kraj

Gazeta "Dzień dobry" poszerza dystrybucję

Wydawnictwo DD Media wprowadza do systemu dystrybucji bezpłatnego tygodnika "Dzień dobry" dystrybucję uliczną, w biurowcach i multipleksach. 13 czerwca br....

Wydawnictwo DD Media wprowadza do systemu dystrybucji bezpłatnego tygodnika “Dzień dobry” dystrybucję uliczną, w biurowcach i multipleksach. 13 czerwca br. w najbardziej ruchliwych miejscach sześciu miast, w których ukazuje się bezpłatny tygodnik “Dzień dobry”, pojawią się kolporterzy spółki DD Media. Będą rozdawać gazetę w każdy piątek i sobotę na największych skrzyżowaniach, przed wejściem do biurowców i kinowych multipleksów. W samej Warszawie naręczną dystrybucję pisma będzie prowadzić blisko stu gazeciarzy ubranych w żółte stroje. “Zdecydowaliśmy się na zwiększenie liczby punktów dystrybucyjnych, ponieważ chcemy dotrzeć do jak największej liczby czytelników, którzy są atrakcyjni dla naszych reklamodawców. Nadal głównym elementem systemu będzie dystrybucja bezpośrednio do domów i mieszkań, tylko że uzupełniona o dystrybucję naręczną w najbardziej ruchliwych miejscach każdego miasta” – powiedział Marcin Gerc, dyrektor marketingu w spółce DD Media. Sposób dystrybucji gazety “Dzień dobry” dotąd opierał się wyłącznie na bezpośrednim dotarciu do domów czytelników. Adresaci byli wybierani na podstawie specjalnych formularzy klasyfikujących poszczególne budynki i osiedla, a także dzięki dostępowi do bazy danych osobowych firmy Claritas – pismo docierało przede wszystkim do mieszkańców zamożniejszych dzielnic miast. Wydawcą bezpłatnej gazety “Dzień dobry” jest DD Media Sp. z o.o. Od lutego 2002 roku pismo dociera do mieszkańców Warszawy, Trójmiasta, Krakowa, Wrocławia, Łodzi oraz Poznania. Przeciętny nakład tygodnika wynosi 875 tysięcy egzemplarzy.