Kraj

Wódka Bols w nowym opakowaniu i ze zmienionym logo

Koncern alkoholowy Unicom-Bols Group zdecydował się na zmiany opakowania swojego flagowego produktu Bols Vodka. Wszystkie butelki (w pierwszej kolejności 0,5...

Koncern alkoholowy Unicom-Bols Group zdecydował się na zmiany opakowania swojego flagowego produktu Bols Vodka. Wszystkie butelki (w pierwszej kolejności 0,5 l i 0,75 l) zostaną zaopatrzone w tzw. ogranicznik wlewu, uniemożliwiający powtórne napełnienie butelki. Ponadto zmieniona została receptura wódki (hydroselekcja), a logo uległo przeprojektowaniu. Pierwsze partie nowego produktu trafiły do hurtowni i sklepów w sierpniu br. Towarzyszyła im podwyżka ceny o 5,5 proc. Przygotowania do zmian trwały w firmie od roku. Obecnie towarzyszy im kampania informacyjna, prowadzona m.in. w prasie branżowej, skierowana do hur-towników, detalistów oraz konsumentów (promocje w punktach sprzedaży). Za działania BTL odpowiedzialna jest agencja Ogilvy One. (JP)