M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tymbark Orzeźwiający Pssst... został wsparty kampanią reklamową

Serwis Dzienny | 17 czerwca 2003, 00:00

Wystartowała telewizyjna (Polsat, TVP, TVN) kampania reklamowa napoju Tymbark Orzeźwiający Pssst.... Przygotowała ją agencja reklamowa Euro RSCG New Europe, a...

Wystartowała telewizyjna (Polsat, TVP, TVN) kampania reklamowa napoju Tymbark Orzeźwiający Pssst.... Przygotowała ją agencja reklamowa Euro RSCG New Europe, a za budżet mediowy odpowiada Initiative Media Warszawa. Głównym celem reklamy jest poinformowanie i zachęcenie konsumentów do spróbowania produktów z nowej linii Tymbark Orzeźwiający Pssst..., a także ugruntowanie wizerunku Tymbark Orzeźwiający jako marki młodzieżowej, kultowej i modnej. Kampania koncentruje się na dwóch grupach osób obu płci: młodszych (końcówka liceum, studia) oraz już pracujących. Łączy je podobne podejście do życia: są to ludzie towarzyscy, optymistycznie nastawieni do życia, lubią aktywnie spędzać czas, szukają sposobów na zaspokojenie swoich potrzeb oraz samorealizację. W spocie telewizyjnym grupa przyjaciół, wracając z ciężkiej przejażdżki rowerowej, nie może znaleźć orzeźwienia nawet w zraszaczu ogrodowym, prawdziwe orzeźwienie dał im dopiero nowy, lekko gazowany Tymbark Orzeźwiający Pssst..., który jeden z bohaterów przezornie wziął ze sobą na wycieczkę. Termin zakończenia kampanii nie został podany. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,