M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rosną wpływy reklamowe i sprzedaż "Pulsu Biznesu"

Serwis Dzienny | 17 czerwca 2003, 00:00

Wpływy reklamowe "Pulsu Biznesu", bez autopromocji, w pierwszych 5 miesiącach br. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym wzrosły...

Wpływy reklamowe "Pulsu Biznesu", bez autopromocji, w pierwszych 5 miesiącach br. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym wzrosły o prawie 48 proc., osiągając wartość 11 641 783 zł (dane: Expert Monitor). Jak informuje wydawca - Bonnier Business Polska, od początku 2003 r. rośnie również sprzedaż "Pulsu Biznesu". Między styczniem a kwietniem br. dziennik zanotował 0,4-proc. wzrost (dane: ZKDP). Z informacji wydawcy "Pulsu Biznesu" wynika, że tendencja wzrostowa została również utrzymana w maju br. Stało się to m.in. dzięki wsparciu sprzedaży poprzez dołączanie do dziennika płyt CD z kompleksowymi informacjami z zakresu prawa gospodarczego, z multimedialnym programem szkoleniowym oraz CD-ROM-em z programami pomocowymi Unii Europejskiej. Wydawca zapowiada, że kolejne płyty będą ukazywały się w przyszłości przynajmniej dwa razy w miesiącu.

Czytaj więcej na temat: , , ,