M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ströer rozpoczął kampanię autopromocyjną i uruchomił infolinię

Serwis Dzienny | 17 czerwca 2003, 00:00

Pod hasłem "Uwaga" ruszyła kampania reklamowa firmy reklamy zewnętrznej Ströer. Jej głównym celem jest wskazanie billboardu jako najefektywniejszego medium miejskiego...

Pod hasłem "Uwaga" ruszyła kampania reklamowa firmy reklamy zewnętrznej Ströer. Jej głównym celem jest wskazanie billboardu jako najefektywniejszego medium miejskiego na rynku. Przy tej okazji Ströer wprowadza nowe udogodnienie dla klienta - infolinię. Strategia komunikacyjna kampanii kładzie główny nacisk na potencjał, jaki tkwi w reklamie zewnętrznej. Zastosowano taktyczny manewr powtarzania tego samego słowa "Uwaga" za każdym razem uzupełnionego inną ważną informacją dotyczącą atutów wykorzystania tego medium reklamowego. W kampanii wykorzystana jest tylko i wyłącznie reklama zewnętrzna. Grupą docelową kampanii są przedsiębiorcy i kadra kierownicza. Kreację przygotowali Adam Radziun i Paweł Merecz z agencji reklamowej Publicis. Reklama Ströera ukaże się na 1,7 tys. własnych billboardach w 100 miastach Polski. Liczbę tablic dobrano na podstawie wskaźnika Quota, tzn. 1 tablica na 5000 mieszkańców. Kampania ruszyła 16 czerwca br. i potrwa przez dwa tygodnie.

Czytaj więcej na temat: , , ,