Kraj

Antena 2 wprowadza zmiany w strategii marketingowej TV Pilot

Antena 2, spółka będąca właścicielem Pilot Media, w tym kanału telewizyjnego TV Pilot, wprowadza zmiany w strategii marketingowej stacji. "Z...

Antena 2, spółka będąca właścicielem Pilot Media, w tym kanału telewizyjnego TV Pilot, wprowadza zmiany w strategii marketingowej stacji. “Z jednej strony wynika to ze zmiany naszej polityki w związku z zawieszeniem pisma “Pilot Telewizyjny” i przesunięciem akcentu na kanał telewizyjny, a z drugiej ze specyfiki korzystania z TV Pilota” – mówi Bogusław Zięba, prezes zarządu Pilot Media. Firma pracuje obecnie nad długofalową strategią współpracy z reklamodawcami i domami mediowymi. “Prowadzimy też rozmowy na temat budowania strategii z brokerami doświadczonymi na rynku mediów elektronicznych – firmami At Media i Broker FM. Obecnie szukamy formuły współpracy” – dodaje Andrzej Heldwein, szef promocji i komunikacji marketingowej Pilot Media. Heldwein półtora miesiąca temu zastąpił na stanowisku szefa marketingu Konrada Mroczka, który rozstał się z firmą. Zdaniem Heldweina nowe możliwości sprzedaży reklam stwarza podział ekranu TV Pilot na okno główne, dodatkowe pasma informacyjne i miejsce na reklamę, a widownię stacji charakteryzuje otwartość na wykorzystanie możliwości interaktywnych telewizji (m.n. czat, SMS). “To jeden z dowodów, że mamy młodą widownię, która zawsze interesuje reklamodawców” – mówi szef marketingu firmy. Jednocześnie trwają prace nad stałą ramówka stacji. Przygotowania ramówki potrwają do jesieni. Sukcesywnie będą wprowadzane nowe pasma, m.in. sportowe i muzyczne, np. na temat aktywnego spędzania czasu i takich dyscyplin jak golf czy tenis oraz na temat młodzieżowej muzyki niszowej. TV Pilot rozpoczął nadawanie 10 lutego br. Równolegle rozpoczęto wydawanie tygodnika z programem telewizyjnym “Pilot Telewizyjny”, który po kilku numerach zawieszono. “Prawdopodobnie jesienią wrócimy do pomysłu pisma” – zapowiada Bogusław Zięba. Stacja TV Pilot jest dostępna na platformie cyfrowej Polsatu i Cyfrze Plus oraz w większości dużych sieci kablowych poza Vectrą. Od początku czerwca br. TV Pilot jest badany w monitoringu AGB Polska. (PM)