Przetargi

Paralotna wygrała przetarg i przygotowała kampanię dla Minolty

Agencja Paralotna wygrała przetarg na obsługę reklamową aparatów firmy Minolta Polska. Rozpoczynająca się właśnie kampania ma potrwać do końca lipca,...

Agencja Paralotna wygrała przetarg na obsługę reklamową aparatów firmy Minolta Polska. Rozpoczynająca się właśnie kampania ma potrwać do końca lipca, jej celem jest promocja aparatu Dimage Xt. Komunikacja kierowana jest do młodych, aktywnych ludzi mieszkających w dużych miastach. Kampania odbywa się pod hasłem: “Działa na wyobraźnię”, eksponuje zaawansowaną technologię wykorzystaną w aparacie Minolty, jego wszechstronność i duże możliwości. Kampania toczyć się będzie w prasie i internecie oraz na nośnikach mniej typowych – na autobusach, w toaletach, bankomatach i kartkach pocztowych. Paralotna przygotowała kreację kampanii oraz założenia strategiczne dotyczące wykorzystywanych w kampanii kanałów konumikacji, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. W kampanii wykorzystanych zostanie kilka różnych visuali, każdy ma za zadanie promować inne cechy aparatu Dimage Xt – np. funkcja kamery internetowej komunikowana będzie w prasie komputerowej, mały rozmiar aparatu komunikowany będzie na reklamie w toaletach, a visual “Miliony w aparacie” (nawiązujący do 3,2 megapikseli rozdzielczości aparatu) będzie ekranem powitalnym w bankomatach. Jak mówi Michał Holewjusz, dyrektor kreatywny agencji Paralotna, wykorzystanie wielu różnych i nietypowych kanałów komunikacji ma podkreślać multimedialność promowanego aparatu. Kampania prasowa wykorzystuje: “Focus”, “National Geographic”, “Playboy”, “Twój Styl”, “Wprost”, “Newsweek”, “Chip”, “PC World Computer”, “Pozytyw”, “City Magazine”, “Między nami”. Budżet działań nie został ujawniony. (MG)