Kraj

Siemens planuje dwie kampanie, TBWA będzie w przyszłości obsługiwać telefony 3G

Globalna decyzja Siemensa, który wybrał sieć TBWAWorldwide do obsługi globalnego budżetu reklamowego telefonów komórkowych trzeciej generacji (wartość budżetu szacowana jest...

Globalna decyzja Siemensa, który wybrał sieć TBWAWorldwide do obsługi globalnego budżetu reklamowego telefonów komórkowych trzeciej generacji (wartość budżetu szacowana jest na blisko 70 mln funtów, o decyzji informowaliśmy w sekcji zagranicznej DS “MMP” w ostatnią środę) nie będzie miała prawdopodobnie przełożenia na rynek polski w najbliższym czasie. “Polscy operatorzy nie są jeszcze infrastrukturalnie przygotowani do technologii 3G, jest to sprawa zdecydowanie przyszłościowa” – mówi Rafał Tondys, marketing specialist Siemens Sp. z o.o. ICMD. Jego zdaniem globalny deal powoduje, że również w Polsce obsługą budżetu telefonów 3G zajmie się polski oddział TBWA, jednak dopiero, gdy polski rynek gotowy będzie na nową technologię.

Obecnie Siemens ICMD współpracuje w Polsce z agencją reklamową McCann-Erickson, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaGroup. W najbliższych tygodniach mają ruszyć dwie kampanie launchowe nowych modeli telefonów – SL55 i M55, jednak firma nie ujawnia na razie żadnych szczegółów na ich temat. (MG)