Kraj

Uzupełnienie przesłane przez wydawnictwo G+J Polska

Wydawnictwo G+J Polska przysłało uzupełnienie do informacji, która ukazała się we wczorajszym DS "MMP". Uzupełnienie dotyczy poszerzenia kompetencji Elżbiety Hołubki...

Wydawnictwo G+J Polska przysłało uzupełnienie do informacji, która ukazała się we wczorajszym DS “MMP”. Uzupełnienie dotyczy poszerzenia kompetencji Elżbiety Hołubki z G+J Polska: “Elżbieta Hołubka pięć lat była szefem zespołu reklamy miesięcznika “Claudia”. Od lipca 2001 r. objęła stanowisko zastępcy dyrektora reklamy G+J Polska. Od listopada tego samego roku, już jako zastępca dyrektora Grupy Reklamy i Marketingu, nieprzerwanie odpowiada za strategię reklamy całego wydawnictwa G+J Polska. Po odejściu Elżbiety Sobczak Elżbieta Hołubka dodatkowo przejęła obowiązki związane z prowadzeniem grupy “National Geographic” i “Focus””.