Kraj

Dwie wersje cenowe "Tiny"

Aktualny numer "Tiny" Wydawnictwa Bauer ukazał się w dwóch wersjach (z gadżetem w cenie 2,9 zł i bez gadżetu w...

Aktualny numer “Tiny” Wydawnictwa Bauer ukazał się w dwóch wersjach (z gadżetem w cenie 2,9 zł i bez gadżetu w cenie 1,5 zł). Także następny numer tygodnika ukaże się w dwóch wersjach. Jak przekazał Maciej A. Brzozowski, dyrektor PR Wydawnictwa Bauer: “Decyzja wydawnictwa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom czytelniczek tygodnika “Tina”, które cenią sobie zawartość merytoryczną tygodnika i możliwość wyboru jednej z dwóch wersji cenowych. Reakcja czytelniczek zadecyduje o utrzymaniu tej strategii wydawniczej także w następnych numerach”. Poza tym “Tina” odnowiła strukturę. Zamiast reportaży czasopismo otwierają teraz po dziale poświęconym aktualnościm sesje mody. Sprzedaż “Tiny” w I kwartale br. wynosiła średnio blisko 385 tys. egzemplarzy, co w tym okresie uplasowało ją na trzecim miejscu w segmencie.