Kraj

"Zwierciadło" prowadzi promocję prosprzedażową

Do końca tego roku "Zwierciadło" poprowadzi promocję prosprzedażową. Wydanie czerwcowe magazynu odnotowało skok sprzedaży egzemplarzowej, o czym poinforował wydawca tego...

Do końca tego roku “Zwierciadło” poprowadzi promocję prosprzedażową. Wydanie czerwcowe magazynu odnotowało skok sprzedaży egzemplarzowej, o czym poinforował wydawca tego miesięcznika Wydawnictwo Zwierciadło. Ze 120-tysięcznego nakładu rozeszło się 110 tys. Wcześniej, według najnowszych danych ZKDP, “Zwierciadło” miało sprzedaż o ponad połowę niższą (średnia za I-III br.) – ok. 46-47 tys. egz. przy nakładzie 90 tysięcy. Wydane czerwcowe magazynu po raz pierwszy ukazało się z nowym logo oraz z dołączoną płytą DVD. Wydaniu towarzyszyła kampania w Radiu Zet, “Przekroju” i w dziennikach regionalnych. Dodatek do wydania czerwcowego zainaugurował kolekcję DVD “Zwierciadła”. Płyty będą dołączane do wybranych edycji magazynu, który przy tej okazji będzie podnosił nakład, ale także bez DVD nakłady mają przekraczać 100 tys., np. numer sierpniowy (z DVD) osiągnie nakład 140 tys. egz.; numer wrześniowy (bez DVD) – 120 tys. Wpływy reklamowe “Zwierciadła” w okresie I-V br. wyniosły 2 mln 673 tys. zł brutto (Expert Monitor). (KP)