Kraj

LG Electronics wspiera kampanią dwie letnie akcje promocyjne

LG Electronics prowadzić będzie do końca lipca kampanię reklamową wspierającą dwie letnie akcje promocyjne. Jedna z nich - Megaloteria -...

LG Electronics prowadzić będzie do końca lipca kampanię reklamową wspierającą dwie letnie akcje promocyjne. Jedna z nich – Megaloteria – ma charakter wizerunkowy, jej celem jest podwyższenie świadomości marki LG wśród konsumentów (odpowiadają oni za pomocą SMS-ów na proste pytania dotyczące sprzętu LG, główną nagrodą jest samochód Renault Megane). Druga akcja promocyjna – “Lodówkomania” – ma charakter typowo sprzedażowy – za zakup lodówek z linii No-Frost LG do końca sierpnia br. konsumenci otrzymują gratis 16 litrów Coca-Coli i 12 litrów soku jabłkowego Cappy. Kampanię komunikującą obie akcje przygotowała agencja IQ Marketing, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska. Kampania obejmuje radio (RMF FM), “Gazetę Wyborczą” i prasę lokalną (m.in.: “Dziennik Bałtycki”, “Gazeta Lubuska”, “Gazeta Olsztyńska”, “Kurier Poranny”, “Głos Szczeciński”). (MG)