M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McCann-Erickson wygrał budżet Deutsche Bank

Serwis Dzienny | 10 września 1999, 00:00

Frankfurcki oddział agencji McCann-Erickson Worldwide zwyciężył w przetargu na obsługę szacowanego na 55 mln USD globalnego budżetu Deutsche Bank. Celem...

Frankfurcki oddział agencji McCann-Erickson Worldwide zwyciężył w przetargu na obsługę szacowanego na 55 mln USD globalnego budżetu Deutsche Bank. Celem kampanii, którą przygotuje agencja, jest utrwalenie wizerunku tego banku jako międzynarodowej instytucji finansowej. Obsługą mediową DB w tym roku zajmuje się jeszcze nowojorski dom mediowy Citigate/Albert Frank, jednak w 2000 roku ma zostać ogłoszony przetarg, w którym weźmie udział m.in. należąca do McCanna struktura mediowa Universal Media. Kampania, którą przygotuje frankfurcka agencja, obejmie telewizję, prasę oraz Internet, będzie ona prowadzona w 25 krajach na całym świecie.