M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GM Poland powołuje sales, marketing and aftersales managera, GM Daewoo wchodzi do Polski

Serwis Dzienny | 1 lipca 2003, 00:00

Michael Klaus obejmuje dziś stanowisko sales, marketing and aftersales directora w koncernie General Motors Poland. Wcześniej do marca br. stanowisko...

Michael Klaus obejmuje dziś stanowisko sales, marketing and aftersales directora w koncernie General Motors Poland. Wcześniej do marca br. stanowisko to zajmował Jerzy Koziński. Dyrektorem marketingu w GM Poland jest Andrzej Żelazny. Do czasu objęcia stanowiska w polskim oddziale GM Michael Klaus był dyrektorem generalnym koncernu Opel w Szwajcarii. W najbliższych planach General Motors jest wprowadzenie na polski rynek spółki GM Daewoo. Pojawi się ona w ciągu kilku miesięcy. "Firma zostanie zarejestrowana do końca bieżącego roku. Oficjalna nazwa nie została jeszcze ustalona" - mówi Przemysław Byszewski, rzecznik prasowy General Motors Poland. W ramach brandu GM Daewoo na polski rynek trafią nowe wersje znanych już samochodów: Nubira i Tacuma, oraz dwa nowe samochody: Kalos i Evanda. Polski oddział GM Daewoo będzie kierowany przez zarząd spółki GM na region Europy Środkowo-Wschodniej znajdujący się w Budapeszcie. Samochody GM Daewoo będą dostępne w Polsce w sieci istniejących salonów Opla. Przemysław Byszewski mówi, że nie jest jak na razie planowany przetarg na agencję reklamową i dom mediowy dla nowego brandu. Działaniami reklamowymi zajmą się najprawdopodobniej agencja reklamowa McCann-Ericskon Polska i dom mediowy Universal McCann, obsługujące aktualnie polski oddział General Motors. Firma nie podaje jeszcze, kiedy i w jaki sposób nowe samochody będą reklamowane. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,