M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Danviva - nowy produkt Danone wspierany kampanią reklamową

Serwis Dzienny | 1 lipca 2003, 00:00

Danone wprowadza na rynek nowy produkt - napój Danviva. Według Małgorzaty Potockiej-Rak, rzecznika prasowego Danone, jest to pierwszy tego typu...

Danone wprowadza na rynek nowy produkt - napój Danviva. Według Małgorzaty Potockiej-Rak, rzecznika prasowego Danone, jest to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku - połączenie soku owocowego z witaminami (witamina C i kwas foliowy) oraz bakterii jogurtowych. Danviva sprzedawana jest w trzech smakach: citrus (o smaku pomarańczowym), aronia-wiśnia oraz multi (smak wieloowocowy). Sugerowana przez producenta 250 ml opakowania wynosi 1,79 zł. Premiera nowego produktu wspierana jest kampanią reklamową. Kampania teaserowa w telewizji rozpoczęła się 23 czerwca i potrwa do 15 lipca (zaplanowano łącznie 240 spotów w TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, w Polsacie i TV4). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. W dalszych miesiącach planowane są kolejne etapy kampanii reklamowej Danvivy, jednak ich szczegóły nie zostały jeszcze ustalone. Małgorzata Potocka-Rak mówi, że nowy produkt jest unikalny na polskim rynku, ale jest to również nowość w całym portfolio Danone - receptura napoju została opracowana w polskim oddziale koncernu i nowy produkt jest wprowadzany w Polsce w pierwszej kolejności. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,