M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sony Ericsson planuje na październik dużą kampanię mediową nowego telefonu

Serwis Dzienny | 1 lipca 2003, 00:00

Sony Ericsson planuje na październik br. dużą kampanię telefonu T610, który będzie miał wtedy swoją polską premierę. Jak zapowiada Piotr...

Sony Ericsson planuje na październik br. dużą kampanię telefonu T610, który będzie miał wtedy swoją polską premierę. Jak zapowiada Piotr Kwiecień, general manager polskiego oddziału Sony Ericsson Mobile Communications, kampania obejmie wszystkie media, w dużej mierze oparta będzie na telewizji. Nie zapadły jeszcze ostateczne decyzje co do wykorzystania outdooru. Premiera T610 to najważniejsze wydarzenie marketingowe dla polskiego oddziału Sony Ericsson w tym roku. Według planów ujawnianych w pierwszym kwartale br. czterema okrętami flagowymi firmy w Polsce w tym roku miały stać się modele: T610, T100, T800 i P800. Ten ostatni został już wprowadzony na rynek, ale bez wsparcia reklamowego, natomiast z launchu T100 na naszym rynku firma ostatecznie zrezygnowała. Obecnie trwa kampania launchowa T310, która obejmuje prasę i internet. Ma ona potrwać do końca lipca, przygotowana została centralnie, adaptacją polską zajmowała się agencja Leo Burnett, planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Mediaedge:cia. Część prasowa akcji obejmuje przede wszystkim magazyny kolorowe (m.in. "Wprost", "Newsweek", "Duży Format"), w tym młodzieżowe i lifestyle'owe (m.in. "Deska", "Magazyn Rowerowy", "Fluid"). W internecie kampania toczy się na kilkudziesięciu serwisach - na największych portalach (m.in. Onet i Wirtualna Polska) oraz serwisach tematycznych o charakterze młodzieżowym (kierowanych m.in. do deskarzy czy rolkarzy). T310 kierowany jest do tzw. rozrywkowej młodzieży (16-23 lat, uczniów i studentów otwartych na nowe technologie i zwracających dużą uwagę na design telefonu). T610, którego dotyczą jesienne plany reklamowe, kierowany jest natomiast do grupy tzw. selektywnych pionierów - biznesmenów w wieku 20-50 lat, raczej racjonalnych w swoich decyzjach zakupowych, dla których istotny jest styl telefonu i prestiż społeczny, wymagających sprawdzonej technologii. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,