M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza letnia kampania reklamowa Toyoty Corolli

Serwis Dzienny | 1 lipca 2003, 00:00

Toyota Motor Poland rozpoczyna letnią kampanię reklamową modelu Toyota Corolla w wersji kombi. Kampania, która rusza od początku lipca, potrwa...

Toyota Motor Poland rozpoczyna letnią kampanię reklamową modelu Toyota Corolla w wersji kombi. Kampania, która rusza od początku lipca, potrwa przez dwa miesiące i prowadzona będzie na nośnikach reklamy zewnętrznej. Reklamy Corolli pojawią się na 150 tablicach głównie w miejscowościach nadmorskich (tam też zostanie rozmieszczone ok. pół tysiąca tablic - plakatów umieszczanych na przebieralniach plażowych) oraz na trasach wyjazdowych z dużych miast w kierunku morza i Mazur. Według Krzysztofa Prusa, kierownika sprzedaży i marketingu Toyota Motor Poland, celem kampanii jest dotarcie do osób podróżujących latem na wakacyjny wypoczynek i przekonanie ich o zaletach wersji kombi Corolli. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi (która obsługuje Toyotę od ponad pięciu lat), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media. Przekaz reklamowy nowej kampanii Corolli został silnie zregionalizowany - na reklamach umieszczonych w okolicach Półwyspu Helskiego Toyota ostrzega: "Uwaga, Hel! Nie parkuj w poprzek", na billboardach w rejonie miasta Łeby Corollę reklamuje hasło "Łebski samochód", natomiast w pobliżu Augustowa na billboardach pojawi się hasło "Augustowskie moce". Według Krzysztofa Prusa w ub.r. Toyota sprzedała ok. 2 tys. sztuk modelu Corolla w wersji kombi, natomiast plan na ten rok zakłada podwojenie wielkości sprzedaży (do 4 tys. sztuk). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , ,